Nice trip

Nice trip

Selasa, 03 Juli 2012

i can't believe i made it ! (into Australia)

Forgive me before, because i have no time to write my blog since i arrived at australia (hahaha)

I thought I can't fell home in Australia, and just right in Sydney I felt so excited! Veryyyyy veryyy  excited!
And just right in Brisbane I feel comfy in my new family. the people, the city, and many things is so waow. even truck is so waow it look like transformer's truck!

Honestly i am scared if I not feel with Australia and get homesick. But fact, I am alright! i am soo alright!
But i felt bad with my mom because, i just contact my mom just for once, and i didn't call my family again because is so expensive hahaha! i am sorry mom, dad but you must practise if someday i will collage wkwkwkwk :D

Aku bener2 tidak menyangka kalau aku sudah menunaikan kewajibanku pada papa! Bayangkan kalau aku gak pergi bakal menyesalnya sampai ke batin.
Terima kasih Allah SWT yg telah memberikan pengalaman yg tak terlupakan ini.
Terima kasih Papa atas saran yan terbaik dan kerja kerasmu dan membiarkan anakmu menghabiskan tabungan seumur hidup terkuras (halah)
Terima kasih mama yg terus menghawatirkan aku selama aku pergi, sampai-sampai liatin facebook-ku melulu padahal ya gak ada apa-apa.
Terima kasih adekku yang ganteng yang mungkin gak kelihatan bangganya sama kakaknya padahal aku liat ada air mata bahagia. (buahahahah)



Mama Ais Papa sblm keberangkatan

with Mikayla

Ais makanin kanguru




Tidak ada komentar:

Posting Komentar